Useful information about ICT

مطالب آموزشی در زمینه کاربرد کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

Useful information about ICT

مطالب آموزشی در زمینه کاربرد کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

نرم افزار outlook یکی از اجزای بسته نرم افزار office است و به صورت پیش فرض با آن نصب می گردد.

این نرم افزار به بیان ساده، یک نرم افزار قدرتمند و کارآمد برای مدیریت کارهای شخصی است که این وظیفه را در چهار بخش کلی انجام می دهد: ایمیل، تقویم، دفتر تلفن، وظایف.

ایمیل: در این بخش، ایمیل ثبت شده در یک دامنه به صورت یک حساب کاربری در نرم افزار ثبت می شود، ایمیل به صورت آنلاین دریافت می شود و به صورت آفلاین قابل دسترسی است. این دامنه می تواند یک دامنه عمومی (مانند یاهو، گوگل، msn و .. و یا یک دامنه خصوصی که توسط اشخاص و شرکتها ثبت می گردد) باشد. بخشهای مختلف ایمیل طبق استاندارد شامل صندوق ورودی و خروجی، موارد ارسال شده، هرزنامه و پاک شده ها است که قابلیت اضافه کردن پوشه و مدیریت آن نیز وجود دارد.


تقویم: در این بخش، طبق تقویم تعرف شده در تنظیمات ویندوز، محیط تقویم طراحی شده که می توان برای برنامه ریزی و مدیریت برنامه هفتگی از آن استفاده کرد.


دفتر تلفن: یک فرم کامل برای ثبت کلیه اطلاعات مربوط به یک مخاطب.


وظایف: در این بخش لیست امور در دست انجام مدیریت می گردد.


همچنین می توان چند حساب مجزا در آن تعریف و بصورت مستقل از آنها استفاده کرد.

کلیه اطلاعات مربوط به هر حساب کاربری در یک فایل (Data File) ذخیره می گردد که محل ذخیره سازی این فایل بصورت پیش فرض، فولدر پروفایل کاربر در ویندوز است. (فقط خود کاربر دسترسی دارد).

جهت تهیه نسخه پشتیبانی از اطلاعات، کافی است کپی فایل مذکور در محلی ذخیره گردد. توجه شود حین تهیه کپی می بایست نرم افزار بسته باشد در غیر اینصورت پیغام عدم دسترسی نمایش داده می شود.

  • ۹۵/۰۸/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی